Termeni și condiții de cumpărare

Orice comandă efectuată pe www.diapest.ro presupune automat faptul că beneficiarul comenzii (sau clientul) este de acord cu termenii și condițiile expuse aici. Plasarea unei comenzi pe www.diapest.ro înseamnă automat că clientul este de acord cu Termenii și Condițiile de utilizare a site-ului www.diapest.ro, acest lucru având valoare contractuală între părți.

Confirmarea comenzilor efectuate online se face prin e-mail sau apel telefonic (însă, în majoritatea cazurilor nefiind necesară confirmarea comenzii, notificarea de expediere se trimite prin e-mail și SMS). Clientul are obligația să furnizeze o adresă de e-mail validă pentru a putea primi confirmarea comenzii. În caz contrar, clientul are la dispoziție posibilitatea de a face comandă telefonic, la unul dintre operatorii noștri.

Plată

Plata comenzilor se poate efectua în trei moduri:

  1. Plată prin ramburs – contravaloarea comenzii și a livrării se plătește în momentul preluării coletului.

  2. Plată prin card bancar – contravaloarea comenzii și a livrării se plătește după plasarea comenzii, cu card bancar.

  3. Plată prin transfer bancar – contravaloarea comenzii și a livrării se plătește prin transfer bancar. Atenție, în acest caz livrarea se începe doar după confirmarea plății!

În cazul plății cu ramburs documentul fiscal de plată este chitanța ramburs de la curier, emisă pe numele Dvs. și pe care se specifică plata pentru firma noastră. În cazul plăților prin ramburs Dental Electro Service SRL NU emite bon fiscal (conform Codului Fiscal bonul fiscal se emite doar pentru plată în numerar, nu și în cazul trimiterilor prin corespondență când o terță parte este implicată).

Termen de livrare

Serviciile oferite de www.diapest.ro se adresează clienților din România. Metoda de livrare a produselor este prin colet – serviciu de curierat.

Termenul de livrare este de 1-2 zile lucrătoare, în funcție de distanța localității față de punctul de lucru și de volumul de colete al serviciului de curierat.

În cazul comenzilor plasate după ora 10:00, termenul de livrare se prelungește cu o zi lucrătoare.

Comenzile plasate în perioade aglomerate din punct de vedere al livrării, Black Friday, crăciun, etc., pot avea întârzieri neprevăzute.

Prețuri de livrare

Oferim livrare gratuită pentru comenzile a căror valoare depășește 300 lei.

Dacă valoarea comenzii nu depășește 300 lei, prețul de livrare depinde de greutatea produselor comandate, conform tabelului de mai jos:

Greutatea produselorCostul livrării
0-10 kg12 lei
10-31 kg15 Lei
31-51 kg19 Lei
51-100 kg22 Lei
Peste 100 kg25 Lei

Anularea comenzilor

Comenzile care nu sunt expediate se pot anula. Trimiteți un e-mail cu această cerere sau sunați-ne pe unul dintre numerele noastre de telefon.

Returnarea produselor

Conform legislației în vigoare, clientul poate returna produsele în termen de 14 zile calendaristice. Se acceptă pentru retur doar produsele nedeteriorate. Conform legislației, cheltuielile de expediție cauzate de retur sunt suportate de client. Clientul va primi banii pe produsele returnate în termen de maxim 15 zile lucrătoare de la primirea returului, prin transfer bancar.

Pentru mai multe informații legate de garanție și returnare, consultați pagina returnarea produselor.

Neridicarea coletelor

În cazul în care un client nu ridică coletul comandat din culpa sa, ne rezervăm dreptul de a nu mai trimite acelui client colete decât cu plată în avans.

Nu asumăm responsabilitatea pentru situațiile în care coletul este returnat pentru că adresa era greșită sau destinatarul nu și-a ridicat coletul. Obligația clientului este de a trece adresa corectă în comandă și de a ridica coletul expediat de către noi.

Asumăm răspunderea pentru expediții până la preluarea acestora de către firmele de expediție. Orice reclamație sau răspundere cu privire la expediție va fi făcută firmei de expediție.

Confidențialitate

Datele personale ale clientului sunt folosite exclusiv pentru procesarea și expedierea comenzilor. Firma Dental Electro Service SRL garantează confidențialitatea datelor clienților.

Dispute

Orice divergență posibilă între Dental Electro Service SRL și clienți se va rezolva pe cale amiabilă, prin acordul părților, iar dacă părțile nu ajung la un acord, doar atunci litigiul se va rezolva prin mediere, și dacă nici atunci nu s-a ajuns la un consens, în instanță conform legilor în vigoare.